Często Zadawane Pytania

17 lutego 2021
Category: Mogą Zostać

Czy masz standardowe zasady anulowania?

Kliknij tutaj, aby wyświetlić nasze pełne Warunki korzystania z usługi, które obejmują nasze Zasady anulowania.

Jaka jest polityka cenowa dotycząca rejsów łączonych?Kilka rejsów można łączyć w celu uzyskania dodatkowych oszczędności. Każda kombinacja podróży wiąże się z inną kwotą oszczędności, więc skontaktuj się z nami lub z biurem podróży już dziś, aby uzyskać wycenę.

Co to jest rezerwacja gwarancyjna?Możemy (według naszego uznania) zaoferować Ci opcję dokonania rezerwacji w ramach „Gwarancji (GTY). Oznacza to, że możesz zarezerwować pakiet o gwarantowanej minimalnej kategorii rezerwacji (określonej przez nas przed dokonaniem rezerwacji) na wybranym statku. Jednak dokładna lokalizacja apartamentu na statku zostanie ustalona przez nas (według naszego uznania) iw dowolnym momencie, aż do momentu odprawy w porcie. Po przydzieleniu Ci pakietu GTY nie możemy zaakcentować żądanych przez Ciebie zmian. Jeśli masz określone wymagania lub lokalizację apartamentu, sugerujemy nie rezerwować GTY. Uwaga: W przypadku rezerwacji wielu segmentów istnieje możliwość, że na każdy odcinek rejsu mogą zostać przydzielone różne apartamenty, stąd konieczność przemieszczania się między apartamentami w dniu zmiany między kolejnymi segmentami.

Przeglądasz: Informacje o lotachCzy mogę zorganizować loty w ramach Regent Seven Seas Cruises?Niestety obecnie nie można rezerwować lotów w ramach rejsów Regent Seven Seas. Proszę zorganizować loty za pośrednictwem preferowanego biura podróży.

Przeglądasz: Ubezpieczenie podróżneCzy oferujecie plan ubezpieczenia gości?Nie oferujemy ubezpieczenia. Niezwykle ważne jest, aby wychodzić z domu z ubezpieczeniem odpowiednim dla rodzaju rejsu, który zaplanowałeś przed wypłynięciem.

Przeglądasz: Przyloty i odlotyCzy mogę kupić transfery w celu zejścia na ląd?Transfery zwrotne można kupić z wyprzedzeniem lub zorganizować na pokładzie podczas rejsu i naliczyć na konto pokładowe.

Kiedy jest zaokrętowanie i zejście na ląd?Czas zaokrętowania gości zależy od apartamentów i statusu Stowarzyszenia Seven Seas. Pełne zestawienie znajduje się poniżej. Goście wypływający z portu w USA muszą wejść na statek nie później niż dwie godziny przed godziną wypłynięcia. Jest to obowiązkowe, aby spełnić amerykańskie wymogi celne i ochrony granic. Wszystkie inne rejsy wymagają od gości wejścia na pokład nie później niż godzinę i 30 minut przed godziną wypłynięcia. W przypadku zejścia na ląd goście powinni zaplanować opuszczenie swoich apartamentów wkrótce po planowanym czasie przybycia do portu. Goście korzystający tylko z rejsu nie powinni planować lotów przed upływem czterech godzin po zejściu ze statku.

Począwszy od następnych rejsów, możliwość wcześniejszego wejścia na pokład będzie dostępna dla gości w poniższych apartamentach i / lub mających poniższy status Towarzystwa Siedmiu Mórz.

Czy będziemy musieli przejść przez odprawę celną?Po powrocie do Stanów Zjednoczonych cały bagaż podlega kontroli przez amerykańską służbę celną. Goście rozpoczynający lub kończący rejs w porcie zagranicznym mogą również podlegać kontroli lokalnych celników. Mieszkańcom Stanów Zjednoczonych przysługuje zwolnienie z cła w wysokości 800 USD na osobę, a osoby w wieku powyżej 21 lat mogą dołączyć do zakupów zwolnionych z podatku jeden litr alkoholu i jeden karton papierosów.

Przeglądasz: Program Towarzystwa Siedmiu MórzCzy byłym gościom przysługują jakieś zniżki?Członkowie Towarzystwa Seven Seas lub goście, którzy żeglowali z nami już wcześniej, mogą zaoszczędzić na wybranych rejsach. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sekcję Stowarzyszenie Seven Seas na naszej stronie internetowej.

Czy mogę „kupić dodatkowe noclegi, aby dostać się na wyższy poziom?Dodatkowych noclegów nie można kupić ani przenieść z innego konta.

Czy możesz wyjaśnić bezpłatne transfery na poziomie Titanium?Transfery to prywatne transfery samochodem, kiedy jest do iz domu, jeśli mieszkasz w promieniu 50 mil od molo. Jeśli nie mieszkasz w promieniu 50 mil, zapewniony jest prywatny transfer samochodem z lotniska na molo i z molo na lotnisko. Transfery między statkiem a lotniskiem są dostępne na całym świecie w celu wejścia na pokład i zejścia z niego.

Świadczenie jest dostępne jednorazowo na każdym końcu rejsu, przy maksymalnie dwóch transferach prywatnym samochodem na rejs. Jeśli Twoja rezerwacja obejmuje program hotelowy lub lądowy przed lub po rejsie zarezerwowany za pośrednictwem Regent Seven Seas Cruises, możesz wybrać, który transfer zostanie przeniesiony na usługę prywatną; albo z lotniska do hotelu, albo z hotelu na statek. Goście rezerwujący niezależne hotele mogą skorzystać z prywatnego transferu tylko w dniu zaokrętowania i wylądowania w promieniu 50 mil od molo.

Członkowie Titanium na rejsy żeglarskie trwające do 14 dni otrzymują BEZPŁATNY transfer Private Sedan obejmujący 2 duże walizki, a rejsy trwające 15 dni lub dłużej otrzymują DARMOWY prywatny transfer vanem zawierającym 4 duże walizki.

Na moim poziomie dostępne są bezpłatne usługi prasowania i pralni. Czy obejmuje to pranie chemiczne?Bezpłatne usługi prasowania i pralni NIE obejmują pralni chemicznej. Ta usługa jest dostępna dla wszystkich gości za rozsądną opłatą.

Jak mogę sprawdzić swój poziom i jakie świadczenia mi przysługują?Goście mogą założyć konto, korzystając z sekcji Moje konto na naszej stronie internetowej, podając swoje imię i nazwisko, datę urodzenia i numer Towarzystwa Seven Seas lub poprosić o informacje, wysyłając e-mail na adres [email protected]

Jak mogę dołączyć do programu?Każdy, kto ukończył z nami rejs, automatycznie staje się członkiem programu i od razu zaczyna otrzymywać świadczenia.

Jeśli niektóre korzyści nie zostaną wykorzystane podczas rejsu, czy goście otrzymają środki?Nie, program nie pozwala na przyznanie gościom niewykorzystanych korzyści.

Jeśli kwalifikuję się do wyższego poziomu świadczeń, kiedy jestem na pokładzie, kiedy mogę skorzystać z dodatkowych korzyści?Jeśli żeglowałeś z nami wcześniej i jesteś już członkiem Stowarzyszenia Seven Seas Society, korzyści z nowego poziomu zaczną obowiązywać pierwszego dnia rejsu, podczas którego będziesz przechodzić z jednego poziomu na drugi.

Program opiera się na kwalifikujących się noclegach. Jak ustalane są kwalifikujące się noclegi?Wszystkie pełnopłatne noce na pokładzie od 1993 roku są zawarte w programie.

Jakie są przykłady ekskluzywnych działań związanych ze złotem, platyną i tytanem?Przykłady zajęć, które będą dostępne podczas wybranych rejsów, obejmują: specjalne kolacje, dostęp do wykładowców i prelegentów Spotlight oraz ekskluzywne wycieczki za kulisami.

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat oferowanych korzyści?Pełne informacje na temat naszego programu lojalnościowego i wymagań kwalifikacyjnych dla każdego poziomu są dostępne w sekcji Stowarzyszenie Seven Seas na naszej stronie internetowej.

Przeglądasz: Ogólne pytania dotyczące rezerwacjiPo dokonaniu rezerwacji, kiedy potrzebujesz zaliczki?Rezerwacje dokonane na więcej niż 120 dni przed rejsem wymagają wpłaty 15% obowiązującej taryfy rejsu w ciągu 7 dni od dokonania rezerwacji. Rezerwacje dokonane między 91 a 120 dniami rejsu są zobowiązane do złożenia depozytu w ciągu 3 dni od daty rezerwacji, rezerwacje dokonane w ciągu 90-31 dni od rejsu są zobowiązane do złożenia depozytu w ciągu 24 godzin od rezerwacji, a rezerwacje dokonane w ciągu 30 dni od wypłynięcia są wymagane do złożenia depozytu przez koniec dnia rezerwacji. Rezerwacje, które nie zostaną zdeponowane zgodnie z tym harmonogramem, zostaną automatycznie anulowane. O ile nie określono inaczej, płatność końcowa musi zostać odebrana przez Regent Seven Seas Cruises 120 dni przed odlotem rejsu w przypadku rejsów 14 nocy lub krótszych i 150 dni przed rejsami 15 nocy lub dłuższymi. Regent Seven Seas Cruises zastrzega sobie prawo do anulowania każdej rezerwacji, która nie została w pełni opłacona w momencie płatności końcowej. Płatności można dokonać czekiem imiennym, American Express,MasterCard Visa lub Discover.

Czy dzieci są dozwolone?Niemowlęta muszą mieć ukończone sześć miesięcy od pierwszego dnia rejsu. W przypadku rejsów, które mają trzy lub więcej kolejnych dni na morzu, niemowlęta muszą mieć co najmniej jeden rok od pierwszego dnia rejsu. Osobom podróżującym z małym niemowlęciem, które nie spełnia tych wymogów, odmówi się wejścia na pokład. Z tytułu Regent Seven Seas Cruises nikomu nie przysługują żadne zwroty ani inne odszkodowania w wyniku odmowy przyjęcia na pokład małoletniego niemowlęcia lub towarzyszących mu gości. W oparciu o wymagania SOLAS Regent Seven Seas Cruises nie może i nie będzie robić żadnych wyjątków, aby pozwolić niemowlętom na żaden z ich rejsów, które nie spełniają wymogu minimalnego wieku jednego roku. Żadne zwolnienia nie będą akceptowane. Nie pytaj o robienie wyjątków, ponieważ wszystkie prośby zostaną odrzucone.Każdemu gościowi poniżej 18 roku życia musi towarzyszyć i zajmować ten sam apartament, co osoba dorosła w wieku 18 lat lub starsza. Regent Seven Seas Cruises nie zapewnia opieki, rozrywki ani nadzoru nad dziećmi. Goście poniżej 16. roku życia nie mogą korzystać ze spa ani zaplecza fitness, nawet pod opieką osoby dorosłej. Na wybranych rejsach dostępne są specjalne ceny promocyjne dla dzieci. Aby się kwalifikować, dziecko musi mieć mniej niż 18 lat.

Czy mogę zarezerwować mój rejs online?Tak, możesz zarezerwować swój rejs online, klikając łącze Zaplanuj mój rejs obok rejsu, który Cię interesuje.

Czy oferujecie korzyści związane z podróżami grupowymi?Nic nie przebije podróżowania po świecie z grupą podobnie myślących towarzyszy, dzielenia się odkryciami i cieszenia się wspaniałymi wspomnieniami na nadchodzące lata. Aby uzyskać więcej informacji na temat rezerwacji grup, skontaktuj się z profesjonalistą ds. Podróży.

Czy oferujecie programy hotelowe i lądowe?Regent Seven Seas Cruises oferuje swoim gościom możliwość wykupienia pobytów hotelowych lub programów lądowych. Możesz przedłużyć swój pobyt w porcie zaokrętowania lub wyokrętowania w jednym z wymienionych hoteli lub zdecydować się na specjalny ekskluzywny pakiet w niektórych z najbardziej prestiżowych hoteli na świecie. Ceny zawierają pokój, podatek, opłaty serwisowe, pełne śniadanie, transport i transfery, jeśli dotyczy. Uwaga: stawki nie obejmują wcześniejszego zameldowania ani późnego wymeldowania. Oficjalny standardowy czas zameldowania to zwykle 15:00, a wymeldowanie 11:00. Można wykupić zakwaterowanie na jedną lub więcej nocy, aby zapewnić wczesne zameldowanie dla gości przybywających wczesnymi lotami lub dla gości odlatujących późno. Regent Seven Seas Cruises zastrzega sobie prawo do zastępowania hoteli.

Niektóre opcjonalne programy lądowe mogą zostać anulowane, jeśli nie zostanie osiągnięta minimalna liczba uczestników. Kary za anulowanie dotyczą programów lądowych / hotelowych anulowanych w ciągu 90 dni od wyjazdu. Goście uczestniczący w programie Regent Seven Seas Cruises Air / Sea i którzy nie zażądają niestandardowych ustaleń lotniczych odbiegających od innych, otrzymają transfer lotniskowy do / z molo lub hotelu. W przypadku gości z niezależnymi ustaleniami dotyczącymi lotu, prywatny transfer samochodem z lotniska na przystań można wykupić z wyprzedzeniem, a informacje o locie należy przekazać co najmniej trzydzieści dni przed odlotem. Żałujemy, że transfer autokarem nie może być zarezerwowany przed rejsem dla gości z niezależnymi ustaleniami dotyczącymi lotu.

Wszystkie transfery po rejsie można zarezerwować wyłącznie na pokładzie w punkcie obsługi celu podróży.

Czy oferujecie apartamenty przystosowane dla wózków inwalidzkich?Tak, szczegóły dotyczące naszych apartamentów przystosowanych dla wózków inwalidzkich można znaleźć tutaj.

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat wcześniej ustalonego programu wynajmu, skontaktuj się z naszym autoryzowanym sprzedawcą:

Jak zaplanować podróż?Aby zaplanować i zarezerwować rejs, Regent Seven Seas Cruises zdecydowanie poleca usługi profesjonalnego biura podróży. On lub ona jest najlepiej wykwalifikowana, aby pomóc Ci we wszystkich Twoich potrzebach związanych z podróżą.

Czy kobiety w ciąży powinny mieć jakieś specjalne dokumenty?Rejsy Regent Seven Seas nie mogą przyjmować gości, którzy weszli w 24. tydzień ciąży na początku rejsu lub w dowolnym momencie w trakcie rejsu.

Co obejmuje cena rejsu?Kliknij tutaj, aby wyświetlić listę tego, co obejmuje nasze taryfy all-inclusive.

Gdzie mogę znaleźć codzienne trasy?Trasy z dnia na dzień można znaleźć na karcie Przegląd każdej podróży.

Przeglądasz: Na pokładzieCzy dostępne są usługi biznesowe?Dostępny jest sprzęt biznesowy, w tym faks i kserokopiarka. Odbiór faksów jest bezpłatny; Transmisja faksowa i połączenia telefoniczne między statkami są dostępne w standardowych taryfach. Za symboliczną opłatą goście mogą wysyłać lub odbierać e-maile za pośrednictwem komputerów na pokładzie. Jedynym dostępnym na pokładzie oprogramowaniem opartym na Adobe jest Acrobat Reader.

Czy są dostępne usługi pralni / parkingowego?Tak. Wszyscy goście będą teraz korzystać z BEZPŁATNEJ usługi pralni podczas rejsu. Ciesz się luksusem i wygodą świeżo wypranej, starannie prasowanej i złożonej bielizny odebranej i dostarczonej do apartamentu podczas podróży.

Czy są dostępne usługi kosmetyczne / fryzjerskie?Usługi salonu piękności i usługi spa, w tym manicure, pedicure, zabiegi na twarz i różnorodne zabiegi spa, są dostępne na wszystkich statkach po wcześniejszym umówieniu. Dla Twojej wygody możesz zarezerwować zabieg spa dzwoniąc do Serene Spa & Wellness pod numer 1.877.718.4244 na 60 dni przed rejsem.

Czy są jakieś specjalne zajęcia dla dzieci?Nasz program Club Mariner jest przeznaczony dla grup wiekowych 5-8, 9-12 i 13-17 lat i jest nadzorowany przez specjalnie przeszkolonych doradców. Club Mariner jest dostępny tylko na wybranych rejsach. O szczegóły zapytaj swojego pracownika biura podróży. Goście poniżej 16. roku życia nie mają wstępu do spa ani centrum fitness.

Czy mogę wysyłać pocztę na pokładzie?Usługa poczty wychodzącej i opłaty pocztowe są dostępne na wszystkich statkach za symboliczną opłatą.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy