Jubiler

17 lutego 2021
Category: Który Jest

Jubiler

Informacja

Możliwość uzyskania gotówki

LokalizacjaGenerowane sekcjeIlość PDMaksymalny czas rabunkuDostępność
  • 7h 30m (5 minut) czasu oczekiwania na serwery publiczne
  • 8 minut czasu oczekiwania na serwerach VIPKarta kluczZawartość
    • 1. Przegląd
    • 2 wady i zalety3 Okradanie sklepu jubilerskiego
      • 3.1 Przedmioty
      • 3.2 Wejście3.3 Rabowanie
        • 3.3.1Ucieczka
        • 4 piętra

          • 4.1Piętro 0
          • 4.2Piętro 14.3Warianty piętra 3-5 / Obby4.4 Piętro 5 /Dach 5 kwot gotówki6 porad i wskazówek dotyczących okradania sklepu jubilerskiego7 galerii

            • 7.1 Galeria wizualna
            • 7.2 Galeria audio 8 CiekawostkiPrzegląd

              Sklep jubilerskijest drugim najstarszym lokalizacja heist wJailbreak, obecny od sklep jubilerski Aktualizacja 4 czerwca 2017 roku, gdzie została dodana obok Bugatti Veyron, który jest teraz zastąpiony przez Chiron. Jedynym miejscem napadu przedtem był Bank. Jest to wysoki ciemnoniebieski budynek, który można znaleźć w Mieście w pobliżu Miejskiej Bazy Przestępczej, składa się z sześciu pięter wypełnionych cennymi przedmiotami i śmiercionośnymi przeszkodami. Niektóre piętra zostały nieco odnowione, dzięki czemu są łatwiejsze.

              Przestępcy będą rozbijać pudełka z biżuterią i chwytać małe klejnoty (za każde rozbite pudełko nagradzane jest 500 gotówki, a na poziomach rozrzucone są również gigantyczne klejnoty, które można dodać do ich wartości pieniężnej, unikając jednocześnie laserów i aparatów fotograficznych. sklep jubilerski, będą musieli wymienić klejnoty w bazie kryminalnej, aby otrzymać nagrodę pieniężną.

              W przeciwieństwie do banku sklep jubilerski nie wymaga karty dostępu, aby wejść. Jednak w porównaniu z innymi lokacjami rabunkowymi, sama liczba przeszkód sprawia, że ​​sklep jubilerski jest jednym z trudniejszych napadów w grze.

              Po kradzieży na publicznym serwerze sklep zostanie zamknięty i niedostępny na dokładnie 6 minut i 40 sekund (10 godzin w grze) przed ponownym otwarciem. Na serwerze VIP pozostanie zamknięty przez 8 minut i 40 sekund (13 godzin w grze).

              Za I przeciw

              Jeśli sklep jubilerski zostanie okradziony, inni przestępcy nadal mogą wejść do sklepu jubilerskiego przez drzwi na górze.

              Okradanie sklepu jubilerskiego

              Przedmiotów

              Żadne nie są wymagane, ale są zalecane.

              • Broń: niepotrzebna, ale na szczycie budynku może znajdować się policja czekająca na aresztowanie przestępców na górze, gdzie drzwi mają wyjść z budynku.
              • Szybowiec: zalecany, jeśli spadochron gracza nie otwiera się, umożliwia również szybszą ucieczkę przed policją. Przestępcy mogą również używać go do szybowania po podłodze, omijając światła (i lasery, jeśli są odpowiednio kierowane), pozwalając im bezpiecznie dotrzeć do następnych drzwi. Jednak szybowiec może być użyty tylko raz, więc zaleca się aktywowanie go tylko wtedy, gdy mają pewność, że nie mogą przekroczyć podłogi.
              • Donut / ForcefieldLauncher: Zalecane, jeśli gracz ma niski poziom zdrowia; używany do leczenia zdrowia.
              • Jetpack : można go użyć do pominięcia niektórych zadań.WstępowaniePo otwarciu sklepu jubilerskiego (zapalą się światła i zgaszony jest znak „Zamknięte) podejdź do jednego z dwóch „X na ziemi. Pojawi się laserowy nóż i zacznie przecinać szkło, co zajmuje około dwóch sekund. Po pojawieniu się krótkiej przerwy przeczołgaj się przez szczelinę i wejdź do sklepu. Jeśli gracz mapakiet animacji Zombie, nie musi się czołgać; mogą otrząsnąć się lub przejść przez dziurę. Uderzaj skrzynie 4 razy lub do momentu zerwania, aby rozpocząć napad.

                OkradanieNa zewnętrznej krawędzi podłogi znajdują się lasery, które mogą odebrać graczowi 20% zdrowia. Gracz powinien przebić szklane gabloty zawierające biżuterię, aby zwiększyć ilość pieniędzy przechowywanych w jego torbie. Aby rozbić szklaną obudowę, potrzeba czterech uderzeń. po regeneracji wystarczy 1 uderzenie, aby rozbić szklaną obudowę. Gdy tylko przestępca rozbije jedną szklaną gablotę, nikt, kto jest poza sklepem jubilerskim, nie ma możliwości wejścia do środka, chyba że przestępca przedostanie się przez górę.

                Regeneracja szklanych gablot wymaga czasu, co oznacza, że ​​jeśli wiele osób okrada sklep jubilerski, zdobycie pełnej torby może zająć każdemu trochę czasu, szczególnie te z Bigger Duffel Bag Gamepass – gracze mogą udać się do piwnicy, aby uderzyć więcej skrzynek, jeśli wolą, ale zauważ, że będą musieli przejść kolejną liczbę laserów. Aby rozpocząć ucieczkę, przejdź przez drzwi z tyłu po prawej i wejdź po rampie na kolejne piętro. Mogą również chwycić kilka klejnotów z innych pięter, aby uzyskać dodatkową gotówkę, ale na niektórych piętrach te klejnoty są chronione przez kamery poruszających się reflektorów, które cię ranią, więc bądź ostrożny podczas ich zbierania.

                UcieczkaIstnieją w sumie 3 „uwięzione podłogi, przez które gracze muszą przejść, aby dostać się na 5 piętro, które prowadzi na zewnątrz dachu, oraz 9 wariantów na piętra. Większość z nich będzie miała lasery lub kamery, a niektórzy będą mieli oba. Naucz się wzorców, aby łatwo ich ominąć, ponieważ przeszkody pozbawiają gracza 1/5 zdrowia – zaleca się zabranie pączków, gdy wyczerpie się zdrowie.

                Ponieważ tylko środkowy obszar świateł kamery rani graczy, przejście przez podłogi może być łatwiejsze, ale pamiętaj, że kucanie nie powstrzyma gracza przed obrażeniami od nich. Na końcu każdego piętra znajdują się drzwi z tyłu po prawej stronie pokoju. Wejdź w to, aby dostać się po rampie na kolejne piętro.

                Podłogi

                Warianty podłogoweWażne kwestie do rozważenia:

                • Żadna z wymienionych poniżej nazw nie jest oficjalna i służy jedynie do prostszego odniesienia.
                • Podłogi w sklepie jubilerskim zawsze pojawiają się w pakiecie, co oznacza, że ​​istnieją 4 główne warianty.Od teraz licznik pieniędzy nie zwiększa się, jeśli gracze zbierają klejnot bez przebijania szklanych gablot.Każdy klejnot daje 500 $, podobnie jak te w skrzynkach.Piętro 0To jest piwnica. Piwnica znajduje się poniżej poziomu ulicy. Do obrabowania jest osiem skrzynek, po cztery z każdej strony. W sumie trzy lasery są rozmieszczone na dwóch przekątnych i jeden poziomy lub pionowy, w zależności od tego, jak patrzeć na piwnicę.

                  Piętro 1To parter, tutaj gracze wchodzą do sklepu jubilerskiego, aby rozpocząć napad. W sumie jest tam 17 przypadków. 12 skrzynek jest ustawionych w kolejce, w tym cztery na przeciwległej ścianie. Pozostałe osiem ustawiono w konfiguracji dwa na cztery w pobliżu przeciwległej ściany. Trzy skrzynki znajdują się na przeciwległej ścianie w pobliżu, a dwie pozostałe po prawej stronie.

                  W sumie cztery lasery łączą się na dużych ścianach. Jeden laser przy skrzynkach po lewej stronie, dwie na cztery skrzynki. Wreszcie, dwa diagonalne lasery obejmują cztery krawędzie.

                  Warianty Piętro 3-5 / ObbyObbies
                • Piętro 1: Labirynt zkamerami:Mały labirynt oddzielony okularami między 4 filarami – w którym poruszają się 4 kamery świetlne, zadając około 14 obrażeń w przypadku dotknięcia.
                • Piętro 2: Lasery i reflektory:Jest to podłoga z klejnotami, która zawiera lasery (1 ruchomy), niebieskie kamery i kilka filarów. Kamery nie mogą trafić graczy, którzy stoją na klejnocie, więc wskazówka, aby przejść przez tę podłogę, to przeskoczyć przez klejnoty i poczekać, aż kamery się poruszą, zanim przejdą po podłodze do następnej. Upewnij się, że nie zostaniesz trafiony laserem u dołu tylnych drzwi.
                • Piętro 3: Nieruchome lasery:Na drzwiach tego piętra częściowo zawieszono okiennicę, co wymaga od graczy czołgania się pod szczeliną, aby wejść. Jest wiele ustawionych w szeregu czerwonych laserów, głównie poziomych, ale kilka pionowych. Muszą wczołgać się pod pierwsze 2 lasery, a następnie przeskoczyć / przeczołgać się pod resztą do tylnych drzwi.GaleriaObbies
                • Piętro 1: Białe reflektory:Pokój z klejnotami z 5 białymi kręgami kamer poruszającymi się po pokoju. Klejnoty w tym pokoju można złapać, ale graczom zaleca się, aby nie chwytali zbyt wielu, ponieważ nie mogą zostać uszkodzone przez kamery, gdy stoją na jednym. Pomieszczenie jest nadal możliwe, jeśli wszystkie klejnoty zostaną złapane, ale mniej doświadczonym graczom może być trudniej.
                • Piętro 2: Podłoga laserowa:Ta podłoga jest pokryta poziomymi laserami. Gracz ma użyć 6 podniesionych klocków nieco ponad laserami, aby dotrzeć do klatki schodowej. Gracz może również wykorzystać małe odstępy między laserami, choć jest to znacznie trudniejsze i bezużyteczne.
                • Piętro 3: Lasery w ruchu:Ostatni wariant składa się z niebieskich laserów poruszających się w tym samym czasie, niektóre na boki, a inne do przodu / do tyłu. Z przodu sali, jeśli gracze przebiegną prosto przez drzwi i po lewej stronie, żadne lasery nie mogą ich dosięgnąć, więc jest to zalecane miejsce do stania i oceniania. Istnieją dwa lasery, które są poziome i poruszają się po całym pomieszczeniu od tyłu do przodu, tuż przy podłodze. Reszta laserów jest pionowa i porusza się na boki, choć tylko w połowie sięgają do krawędzi – pozostałe zatrzymują się na środku pomieszczenia.GaleriaObbies
                • Piętro 1: Ruchome lasery:Pomieszczenie z ruchomymi pionowymi laserami wraz z dwoma naziemnymi laserami wraz z rozmieszczonymi wokół klejnotami. Przeskocz nad laserami na podłodze i omiń pionowe lasery, aby przejść na kolejne piętro.
                • Piętro 2: Lasery nieożywioneTa podłoga jest niezwykle łatwa, ponieważ na podłodze jest kilka laserów, przez które gracze mogą przejść na następne piętro. Na środku pomieszczenia znajduje się również klejnot, który mogą podnieść.
                • Piętro 3: Gigantyczne reflektory: Na podłodze są lasery, których gracze muszą unikać. Na środku pomieszczenia znajdują się również 3 półprzezroczyste białe światła. Każde światło świeci na odpowiadający mu klejnot.GaleriaObbies
                • Piętro 1: Pokój z klejnotami:oryginalny pokój z klejnotami w sklepie jubilerskim. Pomieszczenie ma x laserów poziomo na ziemi i 7 klejnotów, teraz bez obudowy iw ich oddzielnych i większych formach. Pokój może wyglądać bardziej jak przedłużenie parteru.
                • Piętro 2: Kamery świetlne:Klasyczny labirynt kamer, teraz odwrócony, dzięki czemu gracze przechodzą od końca do początku. Labirynt pozostał niezmieniony, z wyjątkiem inwersji i klejnotów wokół niego.
                • Piętro 3: Czerwone lasery:Klasyczna podłoga laserowa, która powstała na trzecim piętrze oryginalnego sklepu jubilerskiego i nie uległa większym zmianom. Nadal jest to pomieszczenie z kilkoma laserami na podłodze i 4 pionowymi laserami poruszającymi się na końcu. Na początku dodano szklany ekran. Ciekawostką jest to, że stare drzwi / wyjście do poprzedniej wersji ostatniego piętra zostało zablokowane, a tuż przed nim wykonano nowe, prowadzące do obecnego wyjścia. Przycisk, który odsłania półprzezroczyste lasery, również został usunięty, ponieważ wszystkie lasery są domyślnie widoczne.GaleriaPiętro 5 /DachOstatnia kondygnacja jest wyjątkowo krótka i ma wystarczająco dużo miejsca, aby przejść się i wybrać drzwi do ucieczki. Zaleca się skorzystanie z mini-mapy tutaj, aby sprawdzić, czy na zewnątrz nie czeka żadna policja, a następnie gracz powinien szybko uciec z dachu do swojego pojazdu ucieczki lub do bazy miasta.

                  Podejdź do dowolnych drzwi na cienkiej półce i wyjdź na dach. Uważaj jednak na policję. Następnie gracz ma kilka opcji:

                  • Zejdź po drabinie.
                  • Wsiądź do pojazdu powietrznego, który oni, ich przyjaciel lub policjant, który nie zamknął pojazdu, zostawili na dachu.Spadochron / szybuj na zewnątrz i w dół do bazy przestępczej / stoczni.Leć do bazy przestępczej / stoczni wysyłkowej za pomocą plecaka odrzutowego.Wskocz na przedłużenie ściany przy przedniej krawędzi, a następnie wskocz na dach klatki schodowej. Stamtąd drewniana deska prowadzi gracza na dach sąsiedniego budynku: gracze mogą następnie zeskoczyć ze spadochronem na spawn Chirona lub przejść do wiszącej tablicy na dźwigu – następnie mogą zeskoczyć z budynku i ukradkiem uciec.Metoda spadochronu okazała się najskuteczniejsza, ponieważ daje przestępcom najwięcej czasu i prawdopodobieństwa na zdobycie pieniędzy, podczas gdy metoda Jetpack jest skuteczna, ponieważ przestępcy mogą odlecieć, jeśli jest policja kempingowa (ale jest nieskuteczna po Saldzie Aktualizacja). Gracze mogą również zostawić swoje samochody w pobliżu sklepu i użyć spadochronu, aby wylądować na swoim samochodzie, szybko jadąc do bazy przestępczej / stoczni.

                    Jest błąd, że jeśli gracze wybiegną przez drzwi i wrócą do sklepu jubilerskiego, zostaną teleportowani do Chirona (tylko jeśli są ostatnimi w środku); jest to przydatne, jeśli policja czeka na aresztowanie przestępców.

                    Od aktualizacji Odnowiona Bank / Biżuteria nie ma teraz drzwi skierowanych do tyłu, a dach został powiększony.

                    Kwoty gotówkowe

                    Jeśli przestępcy okradną sklep jubilerski do maksymalnej kwoty pieniędzy, powinni zarobić maksymalnie:

                    • 2000 $ (domyślnie)
                    • 5000 $ (większa torba sportowa)
                    • 2400 USD (VIP)
                    • 6000 $ (VIP i większa torba sportowa)

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy