Jak zgłosić oszustwo na moim koncie lub karcie Bank of America?

17 lutego 2021
Category: Jeśli Twoja

Jeśli podejrzewasz, że ostatnie transakcje na Twoim koncie Bank of America były fałszywe, możesz podjąć proste kroki, aby ograniczyć swoje konto i odzyskać środki. Wykonaj poniższe czynności, aby nałożyć ograniczenia na dalsze zakupy dokonane z karty lub konta, a także zakwestionować nieuczciwe zakupy. Możesz również skontaktować się z zespołem obsługi klienta Bank of America, aby złożyć spór z pomocnym przedstawicielem, który może również doradzić Ci, jak najlepiej zapobiegać oszustwom w przyszłości.

Aby rozpocząć, zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej Bank of America. Stamtąd będziesz mógł zgłosić zgubienie lub kradzież karty, a także zakwestionować wszelkie obciążenia, które zostały nałożone na Twoje konto bez Twojej zgody.

Jeśli wiesz, że na Twoim koncie dokonano oszukańczego obciążenia, wykonaj te proste czynności, aby zakwestionować obciążenie, tak aby Bank of America mógł cofnąć obciążenie i zwrócić pieniądze.Krok pierwszy: znajdź fałszywe opłaty do zakwestionowania, klikając historię ostatnich transakcji. Przewiń swoje opłaty, aby znaleźć te, których nie rozpoznajesz, i wybierz je.

Krok drugi: Po załadowaniu nieznanego obciążenia możesz kliknąć niebieskie łącze „Zakwestionuj tę transakcję pod informacjami o transakcji.

Krok trzeci: postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wprowadzić wszystkie informacje potrzebne do zakwestionowania obciążenia, pamiętając o wprowadzeniu wszelkich informacji, które możesz mieć na temat pochodzenia obciążenia.

Krok czwarty: prześlij spór dotyczący obciążenia. Bankier sprawdzi te informacje i skontaktuje się z Tobą, gdy zostaną podjęte działania mające na celu rozstrzygnięcie sporu.

Jeśli Twoja karta kredytowa lub debetowa została zgubiona lub skradziona, wykonaj poniższe czynności, aby ją anulować i poprosić o nową.Krok pierwszy: Zaloguj się na swoje konto internetowe Bank of America i kliknij kartę Bezpieczeństwo konta i karty u góry ekranu.

Krok drugi: Wybierz konto / kartę, które zostały przejęte, i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie internetowej, aby anulować kartę. Tutaj zostaniesz poproszony o zamówienie nowej karty.

Jeśli chcesz natychmiast wymienić kartę, możesz udać się do najbliższego banku Bank of America i porozmawiać z bankierem, który może pomóc w anulowaniu zagrożonej karty i wydać tymczasową kartę do wykorzystania podczas oczekiwania na nową kartę w Poczta. Bankier będzie mógł również udzielić Ci porad dotyczących zabezpieczenia konta.

Korzystając z opcji samoobsługi online Bank of America, klienci mogą łatwo przejąć kontrolę nad bezpieczeństwem swojego konta i odzyskać pieniądze utracone w wyniku oszukańczej działalności. Po uzyskaniu dostępu do swojego konta Bank of America online, możesz łatwo znaleźć opcje zgłaszania zgubienia lub kradzieży kart, kwestionować opłaty oraz znaleźć pomocne wskazówki i usługi zwiększające bezpieczeństwo konta. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta lub musisz porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielem na żywo, zadzwoń pod numer telefonu obsługi klienta Bank of America, aby szybko skontaktować się z kimś, kto może pomóc. Możesz udać się do lokalnego oddziału Bank of America, aby poprosić o nową kartę, ale spory będą musiały być składane online, a przedstawiciel telefoniczny przeprowadzi Cię przez cały proces.

Dlaczego GetHuman napisał „Jak zgłosić oszustwo na moim koncie lub karcie Bank of America??Po tym, jak tysiące klientów Bank of America przybyło do GetHuman w poszukiwaniu odpowiedzi na ten problem (i wiele innych), zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby opublikować instrukcje. Zebraliśmy więc informacje Jak zgłosić oszustwo na moim koncie lub karcie w Bank of America? spróbować pomóc. Według innych użytkowników wykonanie tych czynności wymaga czasu, w tym czasu spędzonego na pracy nad każdym krokiem i skontaktowaniu się z Bank of America, jeśli to konieczne. Powodzenia i daj nam znać, jeśli uda Ci się rozwiązać problem, korzystając ze wskazówek z tej strony.

Dlaczego GetHuman pisze poradniki dotyczące problemów z Bank of America?GetHuman od ponad 10 lat pracuje nad pozyskiwaniem informacji o dużych organizacjach, takich jak Bank of America, aby pomóc klientom w szybszym rozwiązywaniu problemów z obsługą klienta. Zaczęliśmy od danych kontaktowych i najszybszych sposobów dotarcia do ludzi w dużych firmach. Szczególnie te z powolnym lub skomplikowanym systemem IVR lub menu telefonu. Lub firmy, które mają samoobsługowe fora pomocy zamiast działu obsługi klienta. Stamtąd zdaliśmy sobie sprawę, że konsumenci nadal potrzebują bardziej szczegółowej pomocy w rozwiązaniu najczęstszych problemów, dlatego rozszerzyliśmy ten zestaw poradników, który rośnie każdego dnia. A jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy z naszym Jak zgłosić oszustwo na moim koncie lub karcie Bank of America? przewodnik, daj nam znać, wysyłając nam opinię. Chcemy być jak najbardziej pomocni. Jeśli podoba Ci się ten przewodnik, udostępnij go swoim ulubionym osobom.Nasze bezpłatne informacje i narzędzia są dostarczane przez Ciebie, klienta. Im więcej osób go używa, tym lepiej.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy